Vo svojej dlhej histórii sa logo Vaillant vždy prispôsobovalo svojej dobe a novým procesom tlače. Prvý redizajn sa uskutočnil v roku 1929 a stanovuje špecifikácie, od ktorých sa všetky nasledujúce revízie výrazne nelíšia: Jasné línie a obrysy spôsobujú, že zajac pôsobí štylizovanejšie a zodpovedá architektonickému chápaniu doby. Vajíčko ako rám dáva logu jasne definovaný tvar. Okrem toho logo teraz obsahuje aj slovo „Vaillant“ a stáva sa tzv. word-image značkou. V dôsledku toho sa posilňuje identifikácia značky.
Začiatkom 50. rokov 20. storočia bolo meno Vaillant v Nemecku dobre známe. V roku 1953 dostal nápis Vaillant prídavok „Geyser“ (kotol), aby sa zdôraznil jeho význam. V ekonomickom boome je vajíčko umiestnené v ochrannom boxe, ktorý vyjadruje silu, moc a kompetenciu. Začiatkom 90.tych rokov logo vďaka zelenej korporátnej farbe dostáva nový dizajnový rozmer. Po ďalších omladzovacích kúrach v rokoch 1993 a 2003 – so samostatným nápisom vo firemnej zelenej – prišiel v roku 2020 opäť čas na väčšie zmeny: postupujúca digitalizácia zabezpečuje, že logo Vaillant sa nebude zobrazovať len na produktoch a v tlačených médiách, ale čoraz častejšie aj digitálne, napr. v smartfónoch. Preto zajac Vaillant dostal nový vizuálny vzhľad. Vďaka nabrúseným lícam a jemne predĺženým ušiam pôsobí mladšie, sviežejšie a inteligentnejšie. Vajíčko je teraz jasne rozpoznateľné ako obrys. Moderné, tenšie písmo s väčším priestorom medzi písmenami zaisťuje lepšiu čitateľnosť, najmä v digitálnych médiách. 3D efekt s farebným prechodom, ktorý od roku 2009 formuje logo Vaillant, bol odstránený. Čo zostalo, je typická zelená Vaillant, čo je jedinečná farba so silnou rozpoznávacou hodnotou. Vaillant bol jednoducho vždy zelená značka!